Selasa, 24 April 2012

Mengidam Kawad Pengsan

Yea yea...hari ni segala-galanya aku terlebey rajin...tak tahu sebab apa, mungkin dah banyak sangat rehat kut. Hehe..dari menaip, mengedit, mengemas, bercakap, bergossip (ooppss! saja tambah) semuanya BERESSSS... 

Aku masuk keja lambat sikit, sebab nya..tadaaaa...aku tak cukup tido!. Malam tadi anak-anak aku banyak kerenah, yang sulong nak itu nak ini, yang tengah nak itu nak ini, yang kecik sekali tak payah lah tanya... dia Madam Of My Family!.. Tapi aku stress sikit sebab, pic diorang bertiga tak dapat nak upload kat sini jadi bahan Arkib huhuhu...bluetooth tak dek, kabel henpon aku pun entah ke mana, silap haribulan buat cucuk satay!...

Masuk je keja, first sekali aku on PC aku baca paper Metro Online lerrr..walaupun terlambat beberapa jam, aku sempat lagi search gambo2 yang cantik2, yang menarik2..macam kat bawah ni... Pic ni korang nak tahu aku sedut kat Metro Online tu, aku memang dah lama MENGIDAM KAWAD PENGSAN!...



korang rasa member2 sebelah tu ada tak rasa macam nak tolong angkat ke member yang corner-baring kat red carpet tu????...cer perhati member2 yang berdiri dekat tu muka masing2 dah tak serius sangat dahhh...(Hilang Fokus!)

Salasilah aku jadi kemaruk tengok kawad pengsan nih sejak dari Form 4 lagi, masa tu aku jungle-camp sama pulak dengan budak-budak JPA, hari-hari kawan-kawan aku cair tahi telinga mendengor ceghamah, yang aku pulak dok ketagih mengira sorang-sorang budak JPA jatuh bedebuuuk PENGSAN!!!..Pelik kan "PENGIDAMAN" aku..(ada ke ayat ni,....?) bantai jerrr...

Start dari situ, aku mula layan je isu kawad ni (isu ke?) hehe aktiviti kawad ni, pastu aku pergi pula Stadium Sultan Zainal Abidin kat Kuala Terengganu tu, tengok Tatoo PDRM, ada kawad..tapi Kawad Patung..BEST WOOO!!! kelakarrr... nanti kalau ada lagi, nak tengok lah...

p/s : Jangan Tiru Macam Saya!



Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Silakan mengulas...

Terima Kasih banyak-banyak yer...