Rabu, 4 April 2012

Ambulans Yang Sakit

Hehehe....Selamat Pagi semua..hepi2 hari ini, kalau wordless hari ini, aku tak nak join sebab aku ada satu benda nak kongsi... 


Di sekitar Seremban sekarang mengalami kejadian pelik. Pelik yang aku rasa macam tak logik. sejak awal minggu lepas lagi, sharp aje pukul 5 ptg, mesti ada ambulans yang lalu. Kalau ada sesapa yang duk kat sekitar town Seremban nih, korang cer dengar, area pukul 5 petang aje, siren ambulans mesti bunyi. Last semalam pun ada. Start semalam lah, aku rasa macam semacam aje. Asalkan pukul 5 aje, ada orang sakit @ emergency. Atau driver ambulans tu yang malas nak menghadap jam yang teruk (tak lah teruk sangat pun) kat town Seremban ni?. Pelik kan kan kan....????


Aku lepak kat Tasik Seremban pun, pukul 5 lebih-lebih sikit ada ambulans. Aku punya skodeng baik je tang driver tu, mak oiiii dia punya skill bawa van ambulans tu, macam AMBULANS TU YANG SAKIT!!! Mentang-mentanglah cermin belakang gelap, aku tak dapat nak skodeng...jangan ambil kesempatan sudeyyyy...


Petang ini aku tunggu lagi, kalau ada lagi bunyi siren ambulans tu, sah lah orang-orang kat Seremban ni sehati sejiwa nak sakit aje pukul 5 PETANG!!!.... 


p/s : So, sesapa yang nak cepat sampai tempat kerja or balik rumah tu, tak payah susah-susah cari no phone teksi, korang call aje 999...hahaha


kalau yang ini speeding tengah town tapi tak ada patient, memang cari nahas lerr...hehehe

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Silakan mengulas...

Terima Kasih banyak-banyak yer...