Isnin, 2 April 2012

Game yang Hareeemmm

Wahhh...dasat sungguh lah..semalam aku tengok TV citer pasal bloggers wanita nih..memang tip top lah dier..(tabik spring sikit)!!!..dalam sibuk2 kerja seharian dia pun masih boleh update blog lagi tuh...hehhee CONGRATES!!! star for Honey!..

Upss!!!...lupa tak ada kena mengena dengan tajuk entri aku kali nih.. hmm, dah lama sangat aku tak update blog nih kan..lamaaaaaaaaaa sangat, siapa kata tak rindu?..ini lah diari online ku...cayang cikit.. hehee

Kali ini aku nak kongsi satu benda, tak tahulah korang perasan ke tak pasal satu game kat Google+ nih, aku punya excited nya, install lah nak main game ni untuk elak boring tahap sengal. Tiba-tiba, sedang asyik main game level ke entah berapa, satu level itu minta set up kan "church" (gereja) untuk lengkapkan game ni. So, kalau dah set upkan "church" (gereja) baru lah boleh naik ke next level. Mulanya, aku enjoy je, tapi rasa tak sedap hati bila masuk level ni..(macam syirik, dan memang syirik pun kalau orang Islam nak kena bina gereja pulak!) apa faedahnya?... WHY WHY WHY???..ARGHHHH tension...

Last-last, aku decide untuk sharing kat sini sebab sayangkan akidah umat seagama aku supaya tak terpesong. Inilah game nya, aku rela disaman Google+ demi agama ku yang tercinta...(kalau korang bukak Homepage Google+ tu, depan je dah ada game ni..adoiyaiii)


So, tak salah nak main game, jangan terpesong akidah sudeyyyy...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Silakan mengulas...

Terima Kasih banyak-banyak yer...