Isnin, 3 September 2012

Senarai Harga Terkini Telefon Bimbit

Salam Hari Raya Aidilfitri...rasanya belum terlambat untuk ucap pada korang semua kan??..masih dalam mood raya lagi...sebenarnya tgh down nih, ada byk gambar raya nak upload tapi tak de masa langsung nak upload untuk kongsi dengan korang semua..sedey terlebeyyyy..jadi tunggu punya tunggu, aku jumpa lak entri pasal ni, tadi baru je searching harga henpon...pastu teringat nak share ngan korang jugak, tak payah lah susah2 nak pergi kedai henpon tanya satu2 kedai..just korang tahu dia punya standard harga pun ok lah..

Ni kat bawah ni aku postkan harga2 nya...tapi harga jerlah, mungkin ada yg teringin nak trade-in ke...keh keh keh duit raya berguni-guni kan.... :) tapi, mana yang sempat aku curi gambar kat Google Image ....

SENARAI HARGA TERKINI HANDPHONE

NOKIA 1208


NOKIA 1650

NOKIA 2680 CLASSIC


NOKIA 2710 NAVIGATION

NOKIA 5130 XPRESS MUSIC

NOKIA 7100 SUPERNOVA

NOKIA ASHA 200 
(insiden adik bongsu aku hilang henpon waktu pergi beraya hari tu....ni lah brandnya..hmmm)


NOKIA C7-00
(dulu pernah nak pakai henpon ni, tapi husband tak berapa nak minat sebabbbb...hmmmmm)

NOKIA N8
(sebabbb.....dia suruh saya pakai brand nih....hmmmmmmmmmmm)

Loteh pulak raso eh upload gambar tak habis-habis...yang brand lain tu kalau korang tak kenal rupa henpon tu, korang teruskan lah google yer..makcik dah tak larat nih....ni baru NOKIA jer..belum SONY ERICSSON, SAMSUNG, HTC, BLACKBERRY & APPLE... huh!!


Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Silakan mengulas...

Terima Kasih banyak-banyak yer...