Rabu, 5 September 2012

Demam Gangnam Style???

Yesss!!! Op Op Oppa Gangnam Style!!! tu je yang aku dapat tangkap lirik lagu Korea nih...hehehe, yang lain hareemmmm tak faham.. Sekarang nih, tengah demam lagu Gangnam Style ni, kalau kat Youtube, mak oiii melambak-lambak views you oss!!!... 

Aku mulanya, tengok Gangnam Style versi Raya, yakin gila lah lagu ni from Malaysia, tapi rupa-rupanya dari KOREA yang penyanyi adussss!!! Out Of Taste!.. hehehe 

Lagu ni aku bagi rating 4 stars jugak, sebab aku suka rentak dia yang macam ala-ala tak siap remix gitu.. Aku pun tunjukkan lah kat Mr Suami pasal lagu ni, memula tu dia bo-layan jer, tapi lama-lama dia pun macam layan pulak..aku pun senyap jer lah...

Ni ada story sikit pasal penyanyi asal lagu ni... korang klik kat bawah ni.



Ada STYLE takkkk????


Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Silakan mengulas...

Terima Kasih banyak-banyak yer...