Rabu, 27 Jun 2012

Santap, Santai dan SENTAP...

Selamat sejahtera semuanya....!!!

Lama gile dah tak ber"blog" semenjak dua menjak nih...tiga menjak pun ye jugak??? hihi

Bukan malas, bukan tak ada masa..cuma sibuk setiap masa..korang pilih lah yang mana satu.
Korang baca je entri ni pun tajuk nya macam nak tergeliat lidah... SANTAP, SANTAI DAN SENTAP.. maaf ya sesiapa yang skill lidah nya pada skala 1.0 tu...saya minta ampun kerana tak pasal-pasal korang kena urut lidah...hihi

Ok, malas nak mengarut-ngarut dah ni, memula aku dah gabungkan 3 isu (chewaahhh "isu" kunun) yang aku kumpulkan macam kumpul setem kemudian di"combine"kan untuk jadi isu blog aku.. Tahap malas gaban nih..ahaha..

Memula sekali aku nak cerita pasal aku dah "LIKE" satu page di facebook baru-baru ini, so habuannya aku dah dapat..memang seronok dapat hadiah free..ni aku upload untuk korang tengok, (tengok je tau..hehe)


Inilah hadiah yang aku dapat via POSLAJU tu...dapat susu 350gram, risalah , borang peraduan free, kupon RM3 Off untuk beli susu 350 gram ni....dapat je terus snap..hihi

kalau korang berhajat nak dapat hadiah macam aku dapat ni boleh lah korang pergi LIKE dekat page diorang di FACEBOOK, tapi nak lagi cepat korang klik je kat bawah ni


Habis cerita kat atas eh..kita pergi lompat ke cerita kedua...jeng jeng jeng..

Minggu lepas aku & Mr Suami jadi pengapit bidan terjun pada kawan kitorang yang kahwin hari Sabtu lepas. Adoiyaii...korang fikirkan, aku & Mr Suami macam lipas kudung mencari baju yang boleh pakai sedondon, mulanya nak pakai baju kahwin kitorang dulu je, tapi bila compare dengan baju pengantin kawan kitorang ni, tenggelam pengantin baru weiii, yang timbul lip lap lip lap pengantin lama ni hah!! (aku & Mr Suami lerrr) hehehe..jadi terpaksa ikut T&C, kitorang decide amik baju nikah je lah buat baju pengapit..hihi save budget..nama pun pengapit terjun tiruk...


Ini pengantin baru JOE & JIEHA...huhu 


Ha..ini pengantin lama tu...kihkihkih...(dah botak dah bunga pahar tepi pelamin tu kitorang sedekahkan kat tetamu) 

Okay..teeettttt!!! habis adegan yang kedua di atas, kita masuk lak babak ketiga.. iaitu Makan Malam di Pantai Bagan Lalang, Sepang.

Mr Suami mengidam nak makan lala masak goreng bercili, jadi kitorang pun berangkat lah ke kedai RM d'Serai ( macam tak sure jer) lot belah tepi sekali..... gerai seafood ni kira macam gerai tetap kitorang kalau pergi makan seafood kat Sepang... memang best dia masak..hehe tapi waktu makan lupa nak snap lak, sebab perut dah berkeroncong sakan...


Macam mana aku tak sentap, korang tengoklah aksi-aksi anak-anak aku nih...seorang sibuk nak berdukung, seorang lagi dah lapar sangat nak makan ikan bakar, seorang lagi si hero malaya tu sibuk memanjat sana sini...feeenniiinggg den...huhu tapi seronok..


Acara menyedut Milo Ais.....siapa habis dulu dia bayar..hehe



Ini pose yang kelakar aku rasa...memang ikhlas lah senyuman tu Encik Hakim!..mata you pun you tutup..heheh

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Silakan mengulas...

Terima Kasih banyak-banyak yer...