Khamis, 19 Januari 2012

BUNUH VERSI IT....hihihi

BUNUH versi IT....hihihihi

Kalau aku dijadikan sebagai PC, 
Kau pula menjadi apa?

Aku akan pasti menjadi IP Address mu....

Kalau aku dijadikan sebagai Wi-Fi,
Kau pula menjadi apa?

Aku akan pasti menjadi Notebook mu...

Kalau aku dijadikan sebagai Mouse,
Kau pula menjadi apa?

Aku akan pasti menjadi Cursor mu...

Kalau aku dijadikan sebagai Folder,
Kau pula menjadi apa?

Aku akan pasti menjadi Zip folder mu...

Kalau aku dijadikan sebagai Microsoft Word,
Kau pula menjadi apa?

Aku akan pasti menjadi Microsoft Office mu...

Kalau aku dijadikan sebagai Searce Engine,
Kau pula menjadi apa?

Aku akan pasti menjadi Enter button mu...

Kalau aku dijadikan sebagai E-mail,
Kau pula menjadi apa?

Aku akan pasti menjadi Inbox mu...

Kalau aku dijadikan sebagai Virus,
Kau pula menjadi apa?

Aku akan pasti menjadi Anti-virus mu...

Kalau aku dijadikan sebagai ......ermm,
Nak jadi apa lagi?????...
Kau pun dah selesai "bunuh" aku kat atas tadi...

CHOWWW....huhuhuh

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Silakan mengulas...

Terima Kasih banyak-banyak yer...