Sabtu, 28 Januari 2012

Aduh Malunya!

http://facebookaans.blogspot.com/2012/01/kumpulan-pondan-tak-sompek-lari.html?utm_source=feedburner&utm_medium=feed&utm_campaign=Feed%3A+blogspot%2FQUZvp+%28.%3A%3A+A+A+N+S+%3A%3A.%29&utm_content=FaceBook

Macam2 betul cerita, teringat lak aku satu entri yg aku post yg related dlm citer nih..mmg dasat lah kalau pondan @ maknyah nih kalau berlari. Kalau lah aku ni elum kahwin & ada anak, nak jugak aku buat rencana tentang diorang yg dah tukar jantina nih. Sebab mcm best je kalau aku dapat info menarik tentang diorang nih... 

Tapi, takut pulak karang tak pasal-pasal, aku plak yg kena kejar...kan diorang ni 2 in 1..lelaki boleh pempuan pun boleh...hihihi

Pastu semalam kat blog yg sama, 10 orang pondan dah terbuka hati nak buat umrah. Alhamdulillah hati mereka dah dibuka Allah SWT. (tumpang hepi)... :)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Silakan mengulas...

Terima Kasih banyak-banyak yer...