Rabu, 14 Disember 2011

MAK OII..SEKSINYER CIK "ABANG"!!!!


MAK OIII….SEKSINYER CIK “ABANG”!!!!
LOKASI : Tempat bas “lepak” kat seremban
Masa: Pagi lagi masa tuh…tahun 2003
Orang terlibat: Aku & adikku

Alkisah purbakala…hmmm

Kisah ini adalah reality, bukan fantasi @ aku reka2 (tak pandai reka citer lah)..kisah ni adalah kisah manis ada pahit sikit pun ada jugak…tapi paling banyaknyer unsur lawak…:P

Aku tak berapa ingat time tu aku gi sana nak beli apa..tapi aku pepagi lagi dah kuar dgn my sister (Dikna).. Jauhnye dari rumah aku ke bus station tu adalah lebih kurang sejam perjalanan kalo naik bas lah, kalo naik keta…hmm 40 minit bley sampai kut..

Ntah camner aku nak kongsi ngan korang citer hampeh nih. Lepas beli roti & air kat kedai tepi2 bus station tu, aku & dikna pun decide nak masuk terus ke pusat beli & blah tuh..tenmpat ni memang famous kat Seremban suatu masa dulu..port dating org cakap..yer kuut???

Nak dijadikan citer, aku tengok orang time tu baru nak masuk keja..yang cleaner nyer sibuk mengemop lantai lah..yang pak guard nye sibuk menjaga pintu (loading & unloading bay ) yang tauke kedai nye..ada yang dah sampai..ade yang baru nak tarik selimut turun katil…(belum buka kedai lerr)

Tapi rata2 nya, Cuma satu dua kedai je baru nak buka pintu…tauke pun belum melangkah masuk lagi..tup2..tengah jalan punya jalan cari tempat seswai nak duduk tu..tetiba ntah dari mana datangnya sorang errr…mak nyah (kompom lelaki) dengan baju baju (baju ke?..tak seswai baju…bikini kut) turun eskulator dengan selamba badaknya..(ala2 gaya pandalela renong berjalan nak terjun kolam)..Memang selamba giler!..memang betul dia pakai bikini yang ade rambu-ramba warna hitam..yang paling tak kuasa aku nak tengok..siap spek mata selit kat rambut, & bawa hand bag kulit.. you!!! Turun eskulator (yang belum “on” lagi) macam model kelas pro kasut tumit tinggi…kalau tergelecek… huh, entahlah..terlekat lah kau kat celah tu…


Terpegun dengan kesasaan yang langsung tak menawan tu….adik aku bleh gelak punya kuat lepas tercengang 2 minit..saksi kejadian time tu 4 orang saje dalam pusat beli& blah tuh..aku, dikna & 2 orang sahabat lelaki (budak sekolah menengah kut outing)….diorang pun bekerjasama dgn kitorang gelakkan mak nyah giler glamour tu…tak sanggup aku nak tgok lelama..malu pun ade, agaknya….terlebih suntik hormone. Aku pun memula takut nak gelakkan si maknyah nih, mane lah tahu kut2 dia hentam ngejar aku keliling kat situ…tak pasal2 dapat “Hajah shopping mall”…J

8 mata saksi kejadian tak kelip2 memandang mak nyah nih sampai lah dia hilang turun tangga..ntah nak pi mana… Lepas je, insiden gile tu berlaku…dikna bleh tanya lagi..orang tu betul2 gila ke apa?..bleh pakai baju camtu sensiang buta, dressing macam masuk modeling contest…SALAH SIAPA???

MORAL: kalo nak ngelak panas pun…jgn lah pakai baju bikini tgh khalayak ramai…dah lah cik “abang” yang pakai…loghat sungguh.. (La ni aku tak jumpa dia dah…dah berjaya masuk modeling contest kut?, tak pun ratu universe utk Mak nyah)…huhuhu

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Silakan mengulas...

Terima Kasih banyak-banyak yer...