Jumaat, 5 Ogos 2011

Selamat, Selamat & Selamat Lagi...

Salam & gud Morning pd sumer bloggers...helllo, hello, hello...wake up!!!

Sebenarnya mood aku pagi ni tak lah seceria sekarang pasal Mr Suami liat nak bangun pegi hntr keja. Sakit hati ni tak payah cakap lah, tu lah rasa kalo lepas sahur tidur balik, memang liat gile nak bangun...nak bukak mata pun susah. Hati ni rasa macam kena panggang jer.. TERBAKAUUU!!! ada ke bila aku kejut dia bleh cakap "Rilekslah..nak risau ape, hari ni Jumaat, mesti ramai yang masuk lambat jugak...Rileks lah.." HUH!! panasssssnyer dengar "lawak" pepagi camni, dahlah dari Selasa aku tak gi keja (Selasa sbb MC, Rabu & Khamis aku amik Exam Gov)..

Nanti apa lah org cakap kalo dah lama tak tengok muka aku kat opis..dah lak pulak tu, meja aku ni lagi terkedepan dari Customer Service punya kaunter..(memang selalu cikgu2 cikgi2 akan datang "melawat" meja aku dari pegi ke meja Customer Service tu) tapi tak de elaun khas lah pulak..huhuh

Diam tak diam, dah hari Jumaat, dah 5 hari dah kita puasa kan..Seronok nya, aku puasa time pregnant nih, baby lam perut pun tak banyak ragam..anak soleh InsyaAllah...

Rehat nih aku ingat nak pegi Bank CIMB lah, nak aktifkan semula akaun aku kat sana. Dah berzaman dah akaun aku tak aktif2, sesaja je nak bukak 2 akaun, sbb gaji aku byr guna Maybank. Dari banyak belanja guna satu bank, baik satu bank lagi kita buat untuk menyimpan sikit2..tapi sorilah nak bagitahu Mr Suami ku.. Dia pun pernah pesan, kalo nak simpan duit sorok2 jgn bagitau org lain termasuklah dia..huhu (nape ek?)

Tapi bagus jugak kalo buat camnih, tak payahlah nak pening2 kalo kad bank tertinggal ke, tak payah nak potong RM1 kalo masuk kad ATM lain ke, kalo dah 5 kali masuk dlm ATM Machine lain sebulan, dah RM5 rugi dah... mcm2 RM5 tu bleh beli.. (Doakan aku semoga selamat sampai ke Bank CIMB tu dengan selamat)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Silakan mengulas...

Terima Kasih banyak-banyak yer...