Rabu, 22 Jun 2011

Indah yang Terpanah...

Salam..Luv u all,
Pepagi buta ni dah nk jiwang2 dah kan... ntah lah aku ni jenis kalo dah dapat satu ayat puitis, terus je nak take note, kalo nk buat buku, dah bleh jual kat bookstore..hihihi

Sebenarnya, aku rasa rindu nak menulis semula...novel aku dah lama terbiar tanpa bersambung-sambung, banyak jugak idea lam kepala bila nk menulis nih, tak tahulah seronok sgt kalo dpt kongsi apa yg kita fikir dgn orang lain... Walaupun, tak lah sebagus ahli falsafah, tapi kalo nk kata tuh, boleh lahhh... ;)

Kalo dh siap nnt, novel aku akan share kat scribd jer, mane ade modal nk buat launching2 nih, kalo artis hiburan leh lah.. apa aku merepek dah ni.. ?.. By the way, kalo kawan2 aku yg terbaca blog nih, please give me some moral supports ok...

Jalan cerita nya dah ade, cuma nk amik pen & kertas tu Allahuakbar...lecehhhh!!! Sebab tu agaknya aku lebih suka share online je... tapi jgn cetak rompak dah arr.. melampau tuuu...

Oklah, dah abih segmen merepek & merapik aku pagi nih, aku nk pi sambung wat keja lak. Dah lah meja aku ni front desk, mati aku kena "sembelih" jap lagi... Sayonara..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Silakan mengulas...

Terima Kasih banyak-banyak yer...