Jumaat, 24 Jun 2011

Hepi Nyerrrrrrr!!!!

Salam semua...apa tak hepinya, esok kan cuti, ahad pn cuti..hari utk rilek di rumah, Tapi semalam kan, hari plg best dlm hidup aku..My 4th anniversary lah... anak pn dh nk masuk 3 nih, kihkihkih..aktif betul. apa taknya, sayang terlebih.

Syukur lah, setakat nih, segala onak, ranjau dan duri dpt aku & mr suami tempuh di kelilingi anak2 yang cukup nakal & hyperaktif. Cuma yg aku surprise sgt mlm td, Luqman ank bujang aku tu yg umur 2 thn dh pandai baca doa tidur smpai abis, tp bile suruh baca doa makan, klakar bunyi nyer...na, na, na je hujungnyer..pangkal ntah hapa2.., si kakak lak Hannah, pandai baca doa mkn, selawat pn kira terror gak..hihihi x bleh tahan bile ingat kalo dia dah tahap boring sensorang, mesti dia akan cari tudung & cari apa2 majalah or buku jadikan kitab Alif, Ba, Ta dia...comel jerrr...x pe lah anak mama, ade improvement.
So, walau sebusy manae pun life aku & mr suami, aku akan pastikan anak dara aku Hannah & Luqman akan dpt hafal doa2 pendek, & surah2 dlm solat. Semoga kalian menjadi anak2 yg soleh & solehah di kemudian hari & dapat mengemudi bahtera hidup dgn jiwa penuh keimanan tanpa mama & papa lagi.

By the way, smalam anniversary aku x lah celebrate mcm selebriti pn, just mr suami balik awal dr keja, tido puas2 dulu, tgh mlm dia kejutkan aku, mkn mlm burger special..huhuhu, tanpa gangguan dr budak2 tu.. SUNGGUH ROMANTIK. Best nyer hidup bila ramai org sayang kat kita & hargai kita. Borak2, sembang2, citer zaman ketika berdua dulu...sungguh manis saat tuh, x sangka saat tu aku masih dapat rasai walau pun aku pregnant dah masuk 7 bulan nih... hihihi.. Tengkiu mr suami ku.. CAYANG AWAK JUGAK..

SO...SENYUMLAH PUAS2....mcm nih..



TAK PUN CENGGINI...HAHAHA


WALAUPUN KAMBING NI X HENSEM...TAPI GIGINYA MENAWAN...


senyum..jangan tak senyuummm....!!!! tata

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Silakan mengulas...

Terima Kasih banyak-banyak yer...