Ahad, 20 Mei 2012

Pergi Kursus ke Pergi Kurus???

Kursus Oh Kursus!!! Dah sinonim dengan mana-mana tempat kerja pun.. kali ni aku nak citer pasal entri perhi kursus kat PD..heheh tak jauh pun cuma tempat ni masih baru lagi..alah kat Klana Beach Resort. Apa yang best kat sini sampai aku buat entri ni ialah, aku mendengar taklimat 3 hari 2 malam dalam Balai Cerap.. tempat teropong anak bulan puasa atau nak rayo tuhhh...tapi yang paling best, view dari bilik hotelaku ialah betul-betul depan laut PD!!! Memang syokkk lah.... huhuhu :)


Cantik tak???... dah macam ala-ala Planetarium kan?..kat tingkat 2 tu ada dewan, atas dewan tu lah tempat aku curik-curik tengok pintu masuk nak ke Balai Cerap. hehehe... 


Scene ni betul-betul depan bilik aku...member-member lain jeles u all, sebab bilik aku nampak matahari terbenam. Alkisahnya, aku ni dapat bilik yang tak de partner, alih-alih masa dengar taklimat 1, ada nombor asing bagi mesej cakap dia sebilik dengan aku..Bilik 309... ahaha gila-gila macam aku jugak...


Aku rasa scene senja ni lah yang paling ok lerr aku ambil,alah kamera phone jer, tak dapat lawan kamera mahal tu..ni je lah yang hado.... tapi aku suka time ni sebab kalau artis buat klip video scene macam ni memahalkan harga CD atau DVD diorang huhuhu....lama tu nak tunggu!!!


Ini group aku yang amat sengal....muka baeekkk semua tak boleh nak blah..ni time cari pasal dengan IPD Port Dickson.. belajar mewawancara pegaai polis.sebabnya, praktis sketsa untuk malam persembahan semuanya berjalan lancar, tapi bila turn dah tiba, semua dialog berterabur!!! "Kepala Ketapi pun nak masak kari!!!" memang citer sedih jadi citer RajaLawak.. ehehe topi tu hasil kerja aku berkumpulan, dapat anugerah tu, kumpulan topi paling unik dan logo paling mengancam! ahahah


Yang ini paling memalukan..pergi melepak kat tepi pantai Dataran Teluk Kemang pakai topi Mahkota Dewa tu..huhuhu, semua pengunjung pantai tu pandang pelik and semacam je....duliklah!!! asalkan bahagia. Ada jugak yang tegur, nak beli Mahkota Dewa kitorang tapi tak dapek do....aku cakap kalau terbang tengah jalan memang aku kejar.... 


Aku bersamatrofi berbentuk hamper makanan bagi kategori Keunikan kumpulan Mantop ahahah... kategori topi pun kitorang sapu jugak!!...

Oklah..sampai sini jerlah aku nak mengentri pasal Kursus kat Klana Beach Resort Port Dickson, Negeri Sembilan...




Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Silakan mengulas...

Terima Kasih banyak-banyak yer...