Sabtu, 10 Mac 2012

Kisah Mamat Tip Top

Alkisahnya, kat tempat aku blaja dulu ada lah sorang mamat nih..senior aku, dia memang tip top, hot guy kat IPT aku blaja tuh..dia ni budak ganaz gak lah..amik pun kos ganaz2 gak... ade cerita klaka yg aku ingin kongsi ngan korang sumer...walaupun aku tak admire langsung kat dia time dolu2, tapi gegirls kat IPT tu minat cintan ngan dia..dah lah hensem..pastu tinggi, badan macho...dan pakej lengkap lah...

Kisah klako ni terjadi bila aku diarahkan utk join the group dgn senior2 utk Kem Jatidiri kat Sepang... Gegirls lain cam kecewa skit lah pasal tak sama group dgn mamat nih. tak pasal2 aku yg satu group dgn dia, mamat ni biasa lah berlagak nak mam***... Menyampah gila lah kitorang satu group dgn dia...

Dalam kem tu, mmg banyak aktiviti yg mencabar fizikal & mental, nak jadi satu insiden...waktu kitorang berlapan sdg melangkah parit yg penuh dgn kubang tahi lembu....tetiba sorang amoi ni kasut dia tertanggal dan masuk dlm selut lumpur...korang byg kanlah mcm mana azab nya nk mencari kasut sukan si amoi nih....coach pun dgn garangnya suruh semua skali masuk dalam kubang tahi lembu!!! adoiyaiii... dah mcm komando rasanya...huhuu tgh2 menyeluknyeluk tangan dlm lumpur tahi lembu tu masing2 terpaksa menonggeng..termasuklah hot guy ni..mmg cover habis lah hensem dia tu...kahkahkah... yg cun2 pun berkubang skali..hambik ko buat masker free!!!...

Tetiba...tgh masing2 khusyuk mencari kasut sukan, aku terdengar bunyi yg sgt sinonim dgn bau busuk.. mcm bom lemau meletup dlm lumpur! HUHUHU..Ya!!! bunyi tu sah dari orang di depan aku.. TU DIAAAA!!!! mamat hot guy aka tip top of the year telah melepas di depan aku!!! Sioootttt.... dgn secara tak sedar aku terus baling segenggam tali lembu dan membaling ke muka dia!!! nasib baik tak kena...kuang ajor punya senior....merah padam muka dia....betul2 tahan malu dia...nasib dia agak baik, sbb yg dgr bunyi "gemersik kalbu" tu cuma aku sorang..yang tak tahan tu lumpur tu meletup mcm dodol tgh panas...hihihiih... siap dia warning aku tutup rahsia.. yerlah aku kan junior... Baik BOS!!! ahahaha....

Sejak dari kisah tu...aku perasan dia dah tak cover hensem dah kat IPT...lebih2 lagi kalo terserempak aku...sengih bodo jew...huhuhu

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Silakan mengulas...

Terima Kasih banyak-banyak yer...