Khamis, 8 Mac 2012

Aku dan SBPA

Best kan bunyi entri aku ni?...kalau korang nak tahu, aku leh pecahkan kepada 3 fasa SBPA ni....

Fasa Pertama (waktu memula diumumkan): Aku excited giler dengar!

Fasa kedua (waktu ramai membantah) : Aku dah mula keliru...dah start follow-up blog Cuepecs

Fasa Ketiga (waktu mesyuarat asyik bermesyuarat) : Aku dah mula bosan......

tapi hari ini aku mula bersemangat sebab kul 9.30 pagi karang diorang nak wat perhimpunan Penjawat awam....katanya ada berita penting yg nak disampaikan PM Najb...adoiyaiii..kasik saspenses jer....

macam2 rumors aku dengar..tapi aku takut nak percaya, & malam tadi plak aku dengar Sesi Soal Jawab dgn Datuk Omar Presiden Cuepecs kat TV3....entah lah....samo samolah lah yo kito dongar an...


megi sedap aper..peh!!! terliur lak MEGI KARI CAMPUR TELUR MATA SEPARUH MASAK.... mamak!!! megi satttuuuu!!!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Silakan mengulas...

Terima Kasih banyak-banyak yer...