Rabu, 23 November 2011

Sesuatu Yang Indah

Salam everybody...

Hmm..biasala dah jadi mama utk yg 3rd baby nih, agak busy sikit.. kena pandai blaja mencuri tau.. eh bukan mencuri barang2..tapi mencuri masa nak update blog nih...

2 @ 3 hari nih memang kelam kabut sikit, sbb cuti pun dah tak banyak lagi yg tinggal...kusut kepala apa yg perlu nak buat kalau aku tak de kat rumah nnt.

yg anak sulong & 2nd nih dah mcm rasa aku nih brenti keja plak..asal lalu je area tmpt keja..masing2 menjerit2 tak bagi aku pegi keja..pada hal aku melawak jer... terasa kesian plak kat diorang.. ni lah padahnya kalau dah cuti kat rumah terlampau lama...anak2 dah terlampau naik minyak lak, kalau tak keja tak boleh ..sapa nak tolong Mr Suami beli keperluan keluarga..

Dulu, terasa nak amik maid jer sorang, tapi bila fikir2 balik...aku nih jenis susah nak percaya org jaga anak2 aku yg hyperaktif tu...kang tak pasal2 aku gi keja dia lak mengerjakan anak2 aku kat rumah..aaiisshhhh!!! susah jugak jadi mama nih..

Kalau nk hantar nursery sorang dah brapa ratus lak..nak plak yg baru 2 bulan lebih nih hantar mau nyer tak lari 400 lebih...tu harga ikut pasaran terkini (macam saham lah plak) :)

Apa2 pun, tengkiu lak kat semua kerana sedikit sebanyak kusut kat kepala aku nih terlerai jugak walau tak semua...

Sayonara... asta la vista!!!

this is not the ending!!! plzzz

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Silakan mengulas...

Terima Kasih banyak-banyak yer...