Isnin, 14 November 2011

Salam semua...!!!

Salam semua...

Pertama sekali saya nak minta maaf sbb dah lama sangat tak update blog saya sendiri. Pantang pun 44 hari. Saya selamat melahirkan seorang bayi perempuan pada 9hb September 2011 (9911) (pergh!!! cantik lah tarikh ni)

So, kat sini saya upload gambar bayi saya tuh..(berat lahir dia 3.4kg) besar gak kan, alhamdulillah, masa bersalin tu tak de banyak masalah, sejam je dalam bilik menunggu di Hospital Besar Melaka, pastu terus ke labour room.  Baby keluar tepat pukul 1.24tgahri, Jumaat. (waktu imam tgh baca khutbah Jumaat kat Masjid berhampiran) Opss...lupa lak nama baby girl saya tu Hayfa Addelia.


nilah Hayfa Addelia saya...


si baju pink yang tak suka dibedung...


sekarang dah semakin bulat..totally breast-feed

Ok, stakat ni jelah ek, kalo ade gambar yg kiut miut saya upload lagi...ten-Q..Salam..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Silakan mengulas...

Terima Kasih banyak-banyak yer...