Ahad, 6 Februari 2011

Cuti Yang Membosankan!!!

Salam semua...sesekali terasa nk menulis tapi x de topik, sbb mmg serius sy skang bosan giler... 4 hr cuti trmasuk sabtu & ahad mcm rs setahun cuti... ni yg rs tetiba mcm nk gi keja, tp biler smpai ofis lak x tau nk wat keja, almaklumlah, baru keja, jd byk keja2 dah ade org incharge, just tlg2 jer lah, kdg2 wat muka x malu mintak kalo ade keja2 yg bleh sy tlg... hehehe dh terasa mcm workaholic lak... tp simptom2 dah ade, bile x keja otak jd kematu..

kat umah asyik ngadap TV & internet yg x berkesudahan... bile time tgok berita, hati berdebar2 lak sbb mcm2 berita yg ntah ape2 kuar.. baca paper lak, lagi dahsyat2 citer nyer x pyh ckp.. last2 dok melayan kucing kurus blakang umah aku yg slalu jd tetamu wajib tetiap hr cr juadah...kut2 ade..

anak2 aku lak asyik berjalan dgn atok & nenek diorang, biarlah berjalan2 makan angin seminggu skali, tp bile dh x de kat umah..aku yg mcm ayam berak kapur.. slalunya time2 mcm ni aku "test pitching" menjerit2 panggil anak2 aku..huhuhu

So, padan ngan muka aku yg tengah kebosanan...huh!!!


Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Silakan mengulas...

Terima Kasih banyak-banyak yer...