Khamis, 12 Januari 2012

Salam...Morning guys....

Hehehe...pagi ni amat menghappykan aku sebab, radio kat ofis ligat sangat dgn lagu Bollywood. Aku mengimbau balik zaman kemuncak Hindustan time skool dulu..memang havoc betul, waktu aku form 4 ke form 5 cenggitu ler, siap bagitahu awal2 kat abah& mak aku nak balik lambat sbb nak tgok Kuch Kuch Hota Hai..minat gile dgn SRK dgn Kajol time tu...hehehe

Hari tu ade lah lagu Kuch Kuch Hota Hai kuar kat TV, aku pun sama2 lah ikut nyanyi..
Tak de lah sampai melalak2 tu..lagu pun mula..

"Tum Pa Se Aye...Yu Mus Kur Aye....." ececewahhh...:)

tetiba anak aku Hannah yang dok mengadap TV bleh lak jadik iklan tgh2 sedap nyanyi tu..dia tanya..

"Mama....kenapa lagu air tumpah pun mama nak nyanyi?...." tak jadi aku nyanyi penyudahnya sbb nak tahan gelak. Hish! budak nih....kacau daun betul!..:)

Mula2 lagu tu kan macam "Tumpahnya Air..."

Teringat time aku kecik2 dulu, hari sabtu tepat kul 2 ptg mak aku mesti ngadap TV3 tgok citer Hindustan, paling excited kalo ade citer zaman dia, huh dgn abah aku skali terjebak..mula lah dia bukak citer Hero Heroin zaman dia dulu..aku nih terlopong je..yer ar, aku agak2 masa tu umur aku baru 10 ke 11 tahun...skool rendah lagi. Time lagu je, mak oii mak aku ngalahkan heroin citer Hindustan..

Aku tanya kat mak aku, mcm mana nak beza citer Tamil dgn Citer Hindustan nih..

Mak aku pun tak reti nak explain...lalu mak aku pun ckp.."Kalo ade dia cakap hujungnya banyak "He, he he.." tuh citer Hindustan lerr... klakar jugak mak aku...:) rindu lak kat mak!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Silakan mengulas...

Terima Kasih banyak-banyak yer...