Khamis, 8 Oktober 2015

Rindu nak berblog balik...

Assalamualaikum semua nya... especially my followers yg hari2 tggu citer merapu meraban drp saya. Wuishhh mmg lame sgt dh aku tak berblog nih..almaklumlah sibuk dgn kojer jer...tp hati x pnh lupa dgn blog maya aku nih. Mane x nya drp ank 3 org ni dlm perut nk masuk 4 org dah... hahahah boleh lh sharing is  aring memacam kat sni...

Tp hr ni lain skit sbb aku tulis blog guna hp. Hahah sonang x pyh nk on plug laptop bagai nak brgaduh dgn ank2 sbb  nk guna laptop tu.

Aku hr ni tgh carik idea jugak ni ape nk ckpkt blog.. tgok habuk sawang x de plak tp pembaca alhamdulillah mningkat jgk. Wlaupun x update blog usang ni.

Ok sbb aku dh lame tak update blog mmg berguni2 lah citer aku nk kongsi dgn korang. Hehehe korang kalo bab citer panas mmg suka baca ye tak...  Aku skrg tgh cari customer yg nak tempah jahit manik kat baju... bukan aku lh yg jahit tgn tak brapa nk kreatif .. yg manik aku ckp ni adik aku yg amik tempahan. Dia duk shah alam. P

Dia ckp je stakat ni customer dia ok2 je..dia mintak aku tlg promote tempahan manik dia je.. Pattern manik dan corak boleh aje ikut kesukaan korang yg minat kiranya pinjam tgn dia je menjahit. Ye lah kita ni kdg2 kreatif mencorak tp nak menjahit tu tangan dh keras.. hahaha.

Nnt kalo aku free2 boleh upload hasil jahitan manik dia kat sini...tunjuk tu satu kemestian baru ade kepercayaan.



Actually tu je lah aku nak citer stakat ni...sbb aku nk list down kan senarai bahan citer aku kat sini...

Maaf ye gambar2 kat sini tidak berkaitan lgsg dgn entri kali ni. Ni gmbr bbq tak dirancang family aku 2 minggu lepas. Nmpk disitu "customer" sdg sabar menunggu ikan bakar siap di bbq kan..

Ni anak aku yang no 2 Hakim nama dia. Sdg kusyuk mengunyah ikan bakar hasil air tgn aku..hahaha
 Walaupun ayam perap ni nmpak terserlah poyonya disitu tp sbnrnya aku perap ayam ni dgn sos black pepper brand Giant tu dgn tabir sikit gula pasir ..hahah tapi sodap jo.. 
 Ikan bakar ni dah siap di bakar rsnya sedap gak lah smpai licin ...tp rencahnya pun aku beli yg instant. Gmbr bawah pulak anak aku si Hannah tgh berlakon dpan tmpt bbq... kalau harap dia bakar alamatnya smua mentah... hehe
Ok..sampai di sini je entri kali ni.. nnt2 kita sambung lagi ye dgn tajuk yg lebih membara.. bye..
Assalam..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Silakan mengulas...

Terima Kasih banyak-banyak yer...